lördag 25 juli 2009

Nothin' but the truth...

.. Sho! Long time no words so to speak...

nu är jag tillbaka iaf, sist jag skrev höll jag på att släppa min skiva "Återuppfödelse" jag fick till slut sålt nästintill alla skivor, och resten kastade jag ut på en spelning till publiken!

Nu ett år senare sitter jag med en ny skiva som är färdig, håller på att vänta in mastering på den just nu, har fått en underbar soulmate vid namn Angelika Roos, My love, my angel!

Sen sist så har jag släppt grymt mycket låtar, runt 40-50 st åtminstående!
En Netplay* som fick namnet MattiMatik, en netplay som fick största insperationen från mig själv!

------------------------------------------------------------------
Har släppt en ny låt nyligen
och här kan ni lyssna på den
skiten:

http://www.speedyshare.com/377116579.html

Gästas utav Codyac från usa, en grym sångare!
------------------------------------------------------------------

This is my Angel and Me!

notes:
*= En Netplay är en typ av skiva som man släpper över internet gratis!

Inga kommentarer: