tisdag 16 september 2008

Nothing but the truth...



... Jadu, hej där, precis arbetat färdigt på skivan förhoppningsvist. Med min vanliga tur så kommer dom troligtvist (på tryckeriet) höra av sig och säga att något blev fel igen...

suck..

när kommer skivan ut?
en grymt bra fråga.. hopefully soon...


jadu, vad har hänt förutom arbete med skivan, jag gick runt hemma och leta upp smulorna som gömmer sig med dammråttorna i skafferiet, tills jag till slut satte mig ner för att arbeta med skivan, då min käre trogne vän Jocke skriver på msn, och så här lyder det:

"Haka med på subway, jag bjuder!"

..den snubben kan man alltid lita på..

anyway, jag for hem till jocke, för jag skulle möta han där, och när jag kom dit så skulle han föra över pengar från ett konto till ett annat, så jag satt och böga mig med hans katt ett tag... när han från ingenstans säger en grymt trevlig sak :) som inte ni får reda på :D alltså jocke sa det, inte katten...

efter ett tag så drar vi ut, får spriinga ikapp bussen, och sedan när vi väl kommer ner på stan så ger han mig en cigg :D vet du hur överlycklig jag blev, det va ett tag jag har gått utan cigg, sen köper man en chicken tikka 12' long sub, stoor och god macka :P och finally är jag mätt, min mage hade fan varit tom en stund, dock vare som en världens största ekoutrymme därinne...

när vi va färdiga där, så stog vi och kolla in en demonstration emot FRA-Lagen och rasism, rätt så kul när man såg vilka som gick i "tåget" MÅNGA datanördar... typ sponsrade av John Bauer, aja någon nytta gör dom iaf, med tanke på att jag ska se nya avsnittet av Prison break, säsong 4 :D

aja, nu blire att glo avsnittet och sedan sova förhoppningsvist...

Btw! ladda ner min nya låt med två till rappare från usa, och även en rnbsångare från usa som är med i reffrängen! den har blivit nerladdad över 25 000 gånger!
här kan DU ladda ner den, kommentera gärna låten!

http://www.speedyshare.com/491694331.html <-- Ladda ner här!
take care and bless y'all!

Inga kommentarer: